Udany gadżet, oprócz swojej jakości i oryginalności musi być również odpowiednio oznakowany logo lub hasłem reklamowym. Wykonujemy znakowanie na wszelkiego rodzaju materiałach takich jak: plastik, metal, drewno, guma, tkaniny, szkło itp. Gwarantujemy Państwu wysoką jakość nadruków oraz terminowość. Każdy proces znakowania, poprzedzony jest przesłaniem wizualizacji.
Na życzenie klienta możemy wykonać próbę znakowania na 1 szt. produktu.


Metody znakowania:

Grawer.
Grawerowanie laserowe to metoda znakowania za pomocą wiązki laserowej. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni przedmiotu tworząc logo/grafikę.





Tłoczenie.
Jest to technika znakowania, która polega na przenoszeniu dowolnego wzoru z matrycy na konkretny materiał, przy wykorzystaniu wysokiej temperatury i ciśnienia. Tłoczenie może być wykonywane na sucho (odbicie samej matrycy w powierzchni materiału) lub też przy wykorzystaniu folii (color stamping w złotym bądź srebrnym kolorze). Matrycę wykonujemy w cenie zamówienia.







Nadruk
Wyróżniamy kilka metod nadruku:


Termotransfer.
Technika ta pozwala na termiczne wgrzanie grafiki w konkretny materiał. Początkowo, na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest pożądany wzór, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę, około 150°C.





Sitodruk.
W tej metodzie najważniejszym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania, gęsta, farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk.





Cyfra.
Druk cyfrowy UV to bezdotykowa metoda znakowania polegająca na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu. Umożliwia to niemal fotograficzne odwzorowanie projektu. Po wykonaniu nadruku, tusz utwardzany jest promieniami światła UV dzięki czemu jest odporny na działanie wilgoci czy promieni słonecznych.





Tampodruk.
Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej na znakowany artykuł reklamowy, za pomocą miękkiego, stempla - tamponu. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wytrawionym wzorem.





Kalka ceramiczna.
Znakowanie tą metodą polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu. Następnie kalka zostaje wypalona w specjalnym piecu w temperaturze 800°C co sprawia, że otrzymane nadruki na ceramice cechują się wysoką jakością wykonania oraz trwałością.





Haft.
Haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.






Doming.
Ta technologia znakowania pozwala na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu z logo czy innymi grafikami. Metoda polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu wyrazistości koloru i głębi obrazu.





Etykiety.
Etykiety – naklejki przygotowujemy na foliowanym papierze samoprzylepnym. Nadruk w full kolorze wykonywany jest za pomocą drukarki cyfrowej. Grupy znakowania ET (N1) do 29 cm2 i ET(N2) powyżej 29 cm2. W przypadku grupy ET(N1) do wyboru jest 7 różnych rozmiarów etykiet: 70×42, 70×37, 70×31, 66×38, 52×30, 48×25, 38×21, natomiast etykiety z grupy ET(N2) wykonywane są w dowolnym rozmiarze i kształcie.